środa, 4 lutego 2015

Świeca o zapachu kremu Nivea

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam zapach tradycyjnego kremu Nivea w granatowym opakowaniu. Odkąd pamiętam zawsze był u nas w domu - tata przynosił z pracy jako "przydział" dla każdego pracownika.

Przeglądając gazetkę Tesco rzuciła mi się w oczy promocja, w której kupując kosmetyki Nivea o wartości minimum 15zł w prezencie otrzymuje się świecę zapachową, właśnie o zapachu kremu. 
Świeca kojarzy się z kremem także przez granatowe opakowanie, w którym się znajduje. Urocze, prawda?


https://assets.okazjum.pl/uploads/uploads/paper_page/11518/s3_viewer_small_HiperExtra-15.jpg
Cała gazetka TUTAJ.

15 złotych to niewielka kwota, wystarczy kupić np. szampon i żel i już świeczka nasza.
Kusi, kusi, nie powiem, ale zapasy kosmetyków mam ogromne (a już zwłaszcza żeli - Nivea też bo je uwielbiam) i to mnie powstrzymuje. Z kolei mąż nie przepada za żelami Nivei (nie wiem czemu), mydłami też, więc go nie uszczęśliwię.
I co tu robić, co robić? ;)


A Wy lubicie zapach kremu Nivea?


12 komentarzy:

  1. Nie lubię kosmetykow nivea, ale mini świeczuszki bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie , jedynie soft krem im się udał no i zapachy ;)

      Usuń
  2. O taką świecę to i ja bym się pokusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z Tym kremem bylo dokladnie tak samo, ale ja tego kremu nie cierpie, dla mnie jest za tłusty, co do zapachu to ciekawa jestem jak ta swieczka pachnie, czy identycznie jak krem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krem nivea lubię, zapach też. świeca byłaby ciekawym uzupełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ta świeca bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też krem nivea kojarzy mi się z dzieciństwem, a moja babcia innego nie uznawała, żaden krem już nigdy nie miał u niej takich chodów jak nivea, ha, ha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w jednym sklepie online jest aromat o zapachu włąsnie kremu nivea mozna sobie zrobic wosk czy swiece o tym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ogromnie ciekawa zapachu świecy nivea, tradycyjny krem także zawsze jest u mnie w domu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach świecy jest dość fajny, wąchałam ją u mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie prepadam za standardowym zapachem Nivea ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w sumie nie przepadam ani za nivea ani za jej zapachem :D

    OdpowiedzUsuń