wtorek, 21 maja 2013

Promocje na Yankee Candle w sklepach internetowych

Promocje są świetną okazją do poznania produktów, lub uzupełnienia zapasów.

Jeśli jesteście ciekawe produktów Yankee Candle, lub już macie swoich ulubieńców, na pewno zainteresują Was poniższe promocje.



Z okazji Dnia Matki w sklepie Candle Room możecie kupić wybrane tealighty, woski, samplery, świece, tumblery i inne produkty Yankee Candle w niższych cenach. Może akurat wśród propozycji znajduje się Wasz ulubiony zapach?




***********************************************************

Także Mydlarnia Hebe przygotowała promocję z okazji Dnia Matki. Samplery Yankee Candle obejmuje 25% rabatu.



***********************************************************


W Mydlarni Hebe jest także inna promocja - w każdy ostatni dzień miesiąca II kwartału możecie zamówić woski z rabatem -25%


 
Z tej ofert skorzystałam w kwietniu - zakupiłam wówczas 10 wosków, które pokazywałam w pierwszym wpisie (KLIK)




Zainteresowała Was któraś promocja?


5 komentarzy:

  1. A trzeba wpisywać jakiś kod czy samoistnie nalicza zniżkę w koszyku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trzeba wpisywać żadnego kodu :) W te dni ceny są obniżone i widać to na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystałam z tej promocji i kupiłam 18 wosków ;) Szkoda, że nie wszystkie zapachy mają woski bo kusi mnie jabłka i sosnowe igły. Muszę jeszcze tylko nabyć jakiś ładny podgrzewacz. Podobają mi się mozaikowe. A Ty jaki masz? Używasz do świeć klosz? Może byś zrobiła o tym osobny post i wrzuciła zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam tylko 1 świecę, niedawno przyszła - Vineyard i jeszcze nie użyłam. Nie sądzę jednak, żebym inwestowała w klosz.

    Kominek mam z Empiku :)

    OdpowiedzUsuń