czwartek, 30 maja 2013

Yankee Candle - wosk Cucumber & Cantaloupe





Czytając o Cucumber & Cantaloupe wyobrażałam sobie, zgodnie z nazwą, świeży, ogórkowy zapach z nutką melona subtelnie unoszący się w powietrzu. Lubię taki aromat, kojarzy mi się z latem, więc gdy miałam okazję go kupić nie wahałam się.

Na sucho zapowiadał się całkiem ciekawie, jednak po odpaleniu aromat wręcz powalił mnie swą mocą ... Intensywny, słodki melon prawie mnie zabił swoim zapachem, w którym na próżno szukać ogórka. Nie miałam odwagi zapalić go po raz drugi i od razu wylądował w pudełku z woskami do odstrzału.

 Nie lubię zapachu melona, ale jego wielbicielki powinny się mu przyjrzeć.


Ocena: 1/5

3 komentarze:

  1. Już widzę jak mnie głowa boli. Też nie lubię zapachu melona ale jeść owszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach długo był moim ulubieńcem, dopóki nie odkryłam mniej słodkiego Honeydew Melon. Po powrocie do Cucumber and Cantaloupe zapach rzeczywiście wydał mi się bardzo słodki, ale na lato idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się od jakiegoś czasu, ale jest tyle ciekawych zapachów, ze zawsze mi gdzieś umyka. W końcu będę musiała sie w niego zaopatrzyć. :-)

    OdpowiedzUsuń