środa, 22 maja 2013

Yankee Candle - wosk Lilac Blossoms

Kocham bez, uwielbiam czuć jego zapach, więc wosk o jego zapachu był moim obowiązkowym zakupem (podobnie jak baslam z Joanny, o którym pisałam TUTAJ)




Lilac Blossoms




Czarujący aromat nocnego, wiosennego powietrza przesyconego zmysłowym, romantycznym zapachem białego i liliowego bzu z domieszką lawendy

[opis: Mydlarnia Hebe]

Wabiący zapach lawendy, wrzosów i fioletowego bzu
[opis: Świat Zapachów



Niestety, rozczarowałam się. Zapach nie jest taki jakiego oczekiwałam. Daleko mu do świeżo zerwanego jędrnego bzu, którego zapach jest lekki, delikatnie słodki, nie przytłaczający. Spodziewałam się czystego bzu  - oparłam się jedynie na naklejce, pomijając opis.

Zdecydowanie bardziej podoba mi biedronkowa wersja bzu w świecy LaRissa (kosztuje ok. 5 zł). Nie jest to zapach tak trwały jak Yankee Candle - jest delikatny i szybko ulatuje, ale za to bardziej jest zbliżony do prawdziwego bzu.


Pamiętajcie o promocjach na produkty Yankee Candle :)


1 komentarz:

  1. Uwielbiam bez. Już się napaliłam na kupno ale po przeczytaniu Twojego wpisu chyba zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń