poniedziałek, 20 maja 2013

Yankee Candle - sampler Vineyard

Tym razem Yankee Candle w innej postaci - samplera.


Vineyard





Pierwszy raz użyłam jak na sampler przystało i .... rozczarowanie moje nie miało końca! Bo jak to możliwe, żeby zapach bardzo intensywny przez folię, "na sucho" był prawie niewyczuwalny po zapaleniu? Tak, słyszałam, że samplery są delikatniejsze niż woski, ale paliłam wcześniej sampler Summer Scoop i nie miałam żadnych zastrzeżeń do intensywności zapachu.

Postanowiłam poznęcać się nad samplerem i kawałek wrzuciłam do kominka .... 
Strzał w 10! Zapach poczułam bardzo szybko! Mmmmm .... ten urzekający aromat soczystych, dojrzałych, słodkich granatowych winogron, dokładnie takich, jakie rosną u teściów w ogrodzie! I które tak mi smakują! Zapach jednak nie przytłacza słodkością, jest przełamany rześkością.

Kolejny typ na formę świecy! Nie sądziłam, że AŻ TAK przypadnie mi do gustu!


Sampler Vineyard kupicie TUTAJ


Ocena: 5/5

4 komentarze:

  1. Niestety świece też są jakieś łagodniejsze od wosków :/ Przynajmniej moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to słyszałam,ale mimo to zamówiłam sobie świecę Vineyard - zapach jest cudowny!

      Usuń
  2. A tak poza tym to cieszę się, że powstał taki blog o rożnych pachnących cudownościach.
    Będę wierną czytelniczką ;)

    OdpowiedzUsuń